Marka Bourjois istnieje na rynku od, bagatela, 150 lat. Na przestrzeni wszystkich dekad udoskonalała znane sobie technologie i poszerzała gamę produktów. Miarą ich sukcesu jest fakt, że chyba nie ma na świecie kobiety, która choćby nie słyszała o tej francuskiej marce. Jak to się zaczęło i czy warto korzystać?
Francuska miłość do kobiecej urody
Twórca marki Bourjois Paris dostrzegł, że kobiety nie malują się zbyt często poza deskami teatru i postanowił to zmienić. Przeprowadzając szereg badań, udało mu się wypuścić (póki co, na rodzimy, francuski rynek) w 1863 roku róż do policzków. Początkowo nieufne, Francuzki dość szybko przekonały się, że produkt ten nie ma nic wspólnego z okropnie zatykającymi pory pomadami dla aktorów.
To zwiększyło ich chęć do korzystania z makijażu, a zachęcony sukcesem założyciel tej marki kosmetycznej rozpoczął poszerzanie gamy produktów. Obecnie, w sprzedaży znajduje się szereg takich wyrobów, jak pomadki, róże, kredki do oczu, eyelinery, lakiery do paznokci i wiele innych. Sprawdzą się one u wszystkich pań:
- blondynek,
- brunetek,
- szatynek,
- kobiet o rudych włosach.
Ze względu na szeroką gamę dostępnych kolorów, każdy bez trudu znajdzie coś dla siebie.
Dbałość o detale
Oferowane przez Bourjois kosmetyki nie tylko występują w bardzo bogatej gamie, ale również zapewniają świetną jakość. Są spakowane w bezpieczny sposób, chroniący zawartość między innymi przed zawilgotnieniem. Same kosmetyki charakteryzują się brakiem negatywnego wpływu na kobiecą cerę oraz dużą delikatnością. Panie rzadko skarżą się na jakiekolwiek podrażnienia, a jeśli już – są one raczej związane z wysoką wrażliwością skóry, którą trudno uwzględnić podczas tworzenia uniwersalnych kosmetyków do makijażu. Z tych względów – marka cieszy się nieposzlakowaną opinią od wielu lat.