Bourjois – piękno wszystkich pokoleń

Jednym z największych atutów każdej marki jest jej czas obecności na rynku — im jest on dłuższy, tym większa pewność, że produkty, które oferują, sprawdzają się nabywcom i kupują je regularnie oraz polecają je dalej. Idealnym tego przykładem jest firma Bourjois, której oferta kosmetyków zachwyca kobiety od ponad 150 lat!

Barwna historia kultowej marki Bourjois

Wszystko zaczęło się od potrzeb wykonania makijażu aktorom na sztuki teatralne. Bazą do nich był wosk, a do kultowych już dziś pudrów koloryzujących używano zwykłych piekarników. Co ciekawe, róże te wypiekane są do dziś w bardziej unowocześniony sposób.


Róż „The Little Round Pot Blusher” — czyli hit Bourjouis, gości w kosmetyczce niemal każdej kobiety. Ich charakterystyczne odcienie, jakość i zapach są niezrównane z żadnym innym tego typu kosmetykiem.
Z biegiem lat ilość dostępnych produktów tej firmy zwiększyła się, a klientki pokochały markę nie tylko za jakość, ale także za ich solidne poparcie w emancypacji kobiet głoszące, że makijaż powinien być nakładany nie tylko dla przyjemności, ale również do wyrażenia własnej, unikalnej osobowości.

Asortyment bogaty we francuski szyk

Kosmetyki Bourjois zostały stworzone na podstawie paryskiego stylu życia i tamtejszej mody. Szyk, elegancja i promienny wygląd to główne cechy, jakie można osiągnąć przy ich użyciu.
Bourjois kosmetyki to nie tylko róże, ale także trwałe perfumy o bogatych nutach zapachowych, matowe szminki i pełne blasku błyszczki, podkłady o bogatej gamie właściwości, maskary i wiele innych.